پاورپوینت فصل اول 1 ( مبانی کارآفرینی) کتاب کارآفرینی و مدیریت کسب و کار های کوچک نوشته حمید رضا کریمی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل اول 1 ( مبانی کارآفرینی) کتاب کارآفرینی و مدیریت کسب و کار های کوچک نوشته حمید رضا کریمی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل اول 1 ( مبانی کارآفرینی)  کتاب کارآفرینی و مدیریت کسب و کار های کوچک نوشته حمید رضا کریمی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
39,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل اول 1 ( مبانی کارآفرینی ) کتاب کارآفرینی و مدیریت کسب و کار های کوچک نوشته حمید رضا کریمی

در قالب pptx و در 106 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب

دنیاي کارآفرینی
کارآفرین کیست؟
مزایاي کارآفرینی
نقاط ضعف بالقوة کارآفرینی
انبار باروت: چه چیزي منجر به تأمین سوخت کارآفرینی میشود؟
تنوع فرهنگی کارآفرینی
قدرت مؤسسات بازرگانی کوچک
ده اشتباه مهلک کارآفرینی
همیشه مواظب شکست باشید
چگونه میتوان از اشتباهات اجتناب نمود
خلاصۀ فصل بر حسب اهداف یادگیري

 

 

۱-۱: دنیای کارآفرینی
به دنیای کارآفرینی خوش آمدید تعداد بی شماری از انسانها در سراسر دنیا متوجه رؤیاهای خود برای مالکیت و راه اندازی کسب و کار شده اند. به رغم کاهش سطح فعالیتهای بازرگانی در ایالات متحده آمریکا در مقایسه با رکورد چند سال قبل کارآفرینی در این کشور همچنان رو به افزایش است. هر ساله کارآفرینان آمریکایی بیش از ۸۵۰ هزار کسب و کار جدید را راه اندازی نموده و سطح علاقه به تعقیب کارآفرینی بعنوان یک مسیر شغلی همچنان در تمام گروههای سنی رو به افزایش است. ۸۴ درصد کسانی که کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند اینکار را برای اولین مرتبه انجام میدهند. این روحیه کارآفرینی مهمترین عامل توسعه اقتصادی در تاریخ فعالیتهای بازرگانی اخیر است. در سراسر دنیا این قهرمانان اقتصاد نوین در حال شکل دهی مجدد به محیط کسب و کار بوده و درصدد ایجاد دنیایی هستند تا شرکتهایشان بتوانند نقش مهمی را در زمینه حیات اقتصاد جهانی بازی کنند شرکتهای آنها با نیرویی خارق العاده مبادرت به معرفی محصولات و خدمات نوآورانه نموده، مرزهای تکنولوژیکی را پشت سر گذاشته مشاغل جدیدی را ایجاد کرده بازارهای خارجی را گشوده و در این فرآیند فرصتهای زیادی را برای مؤسسان خود ایجاد نموده اند تا کاری را انجام دهند که از آن لذت می‌برند.

بر اساس این مطالعه ۱۱٫۳ درصد جامعه بزرگسال در ایالات متحده آمریکا تقریباً یک نفر از هر نه نفر در حال برنامه ریزی برای آغاز کسب و کار خویش است. ملل آمریکایی شامل آمریکای شمالی آمریکای جنوبی و آمریکای لاتین دنیای فعالیتهای کارآفرینی را هدایت کرده و کشورهای آسیایی نیز از پایین ترین سطح کارآفرینی برخوردارند. این مطالعه اینگونه نتیجه گیری میکند که این نرخ های متفاوت فعالیتهای کارآفرینی ممکن است علت یک سوم تغییرات در نرخ رشد اقتصادی این کشورها باشد. مطالعه GEM همچنین گزارش میدهد که در سطح جهانی، مردان به احتمال دو برابر بیش از زنان مبادرت به آغاز کسب و کار خویش مینمایند اگر چه این روند در ایالات متحده دقیقاً برعکس است. بخش اعظمی از کار آفرینان برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود به اعضای خانواده با سرمایه گذاران غیر رسمی روی آورده و تقریباً یک سوم کارآفرینان جهان در سنین ۲۵ تا ۴۴ سال قرار دارند.
سیمای یک کارآفرین
ریسا کوپاناگی
به عنوان مثال ریسا کوپاناگی رئیس یک شرکت تولید لباس در ها را جوکو در توکیو یکی از مهمترین مراکز مد ژاپن را متقاعد کرد تا ۲۵,۰۰۰ دلار در کار او سرمایه گذاری نماید تا او بتواند خط فروش لباسهای ورزشی خود که عمدتاً برای زنان ریز اندام طراحی شده بود را راه اندازی کند کوپاناگی پنج فوت و یک اینچ قد و نود و دو پوند وزن دارد برای افزایش فروش شرکت او تعدادی از دوستان خود را متقاعد کرد تا تعدادی از طرح های او را به ستاره های پاپ ژاپنی مثل ابومی هامازاکی بدهند. در نتیجه لباسهای کوپاناکی که دامنه قیمت آنها بین ۳۵ تا ۴۰۰ دلار بود بر تن اشخاص مشهوری مشاهده شد که در روزنامه ها و تلویزیون حضور داشتند.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643