مقیاس و پرسشنامه مشتری مداری نایت و کیم 2007 ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

مقیاس و پرسشنامه مشتری مداری نایت و کیم 2007

(0)
(0)

پرسشنامه

مقیاس و پرسشنامه مشتری مداری نایت و کیم 2007
رنگ و مدل کالا
پرسشنامه
تعداد
+
_
عدد
11,900 تومان
موجود
گارانتی کالا:

ضمانت بازگشت وجه

مشخصات فایل پرسشنامه

پرسشنامه استاندارد مشتری مداری نایت و کیم 2007

 

پرسشنامه مشتری مداری توسط نایت و کیم (2006) به منظور سنجش مشتری مداری طراحی و تدوین شده است. این پرسشنامه دارای 8 سوال است و بر اساس طیف پنج گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (مشتریان تا چه اندازه، شما را صادق و صمیمی می‌دانند؟) به سنجش مشتری مداری می‌پردازد.

 

روایی و پایایی پرسشنامه مشتری مداری

 

روایی ابزار جمع آوری داده

اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می‌گیرد که ما فکر می‌کنیم( سرمد و همکاران،1390).

روایی پرسشنامه مشتری مداری توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.

 

پایایی ابزار جمع آوری داده

 

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می‌گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می‌دهد( سرمد و همکاران،1390).

پایایی پرسشنامه مشتری مداری از روش آلفای کرونباخ بالای 70 صدم به دست آمده است.

 

(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

 

پایایی و روایی: دارد

 نوع فایل: ورد (Word)

مولفه: تک عاملی

نحوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد

گارانتی: دارد

صفحه :4

 

 

نمونه مبانی نظری مشتری مداری

 

مقاله و مبانی نظری مشتری مداری

نمودار تغییر قیمت

ما را در شبکه‌‌‌‌های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

دفتر مرکزی: استان کردستان شهرستان سقز میدان حاجی آباد خیابان سهروردی کوچه پرتوی 3
شماره تماس:: 09189763156