پاورپوینت فصل سوم 3 ( فعالیتهای مرتبط با یک کسب و کار ) کتاب مدیریت کسب و کار مولف امیر حسین میرا شرفی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل سوم 3 ( فعالیتهای مرتبط با یک کسب و کار ) کتاب مدیریت کسب و کار مولف امیر حسین میرا شرفی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل سوم 3 ( فعالیتهای مرتبط با یک کسب و کار ) کتاب مدیریت کسب و کار مولف امیر حسین میرا شرفی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
25,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل سوم 3 ( فعالیتهای مرتبط با یک کسب و کار ) کتاب مدیریت کسب و کار مولف امیر حسین میرا شرفی

در قالب pptx و در 17 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب
تقسیم (بخش بندی) بازار
هدف گیری در بازار
هدف از تقسیم بازار
جایگاه یابی در بازار
استراتژی های انتخاب بازار هدف
عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی
تهیه ترکیب عناصر بازاریابی
رضایت مشتری
انواع نگرش به مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

تقسیم (بخش بندی) بازار
طبقه بندی بخشهای مختلف بازار با استفاده از پارامترهای مختلف مانند درآمد، جنسیت و... را تقسیم بازار میگویند و آن بخش از بازار را که یک شرکت قصد دارد وارد آن بشود را بازار هدف مینامند. تقسیم بازار به عنوان خشت اول بازاریابی مدرن توصیف شده است. پژوهشگران و مشاوران مدیریت این مفهوم را در کانون استراتژی اثربخش بازاریابی میدانند که خواستههای متنوع مشتریان و منابع محدود کسب وکار را به هم متصل میکند. بخش بندی بازار فرآیندی تحلیلی است که با نیازهای مشتری به پیش رانده میشود و به حداکثر سازی ،منابع تقویت توان کسب وکار در مقابل رقبا و توسعه برنامه های اثر بخش بازاریابی و هدف گذاری بهتر کمک میکند. بخش بندی بازار به طور گسترده ای توسط بیشتر انواع سازمانها و در بخشهای گوناگون صنعت استفاده شده است.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643