پاورپوینت فصل ششم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث رسانه ها در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی
در قالب pptx, و در 73 اسلاید و قابل ویرایش
فهرست مطالب::
فصل ششم رسانه ها در ارتباطات بازاریابی
هدف کلي.
اهداف یادگیری
مقدمه
تعريف رسانه .
طبقه بندی رسانه..
روندهای جدید در دنیای رسانه
دیجیتالی شدن رسانه ها
افزایش قابلیت تعاملی رسانه ها
افزایش قابلیت سفارشی سازی پیامها
کاهش صبر و تحمل مخاطبان
برنامه ریزی رسانه ای .
آمیخته ی رسانه ای
بازار هدف و مخاطبان .
خرید رسانه ها
نمایش .
تأثير ..
تیراژ
تأثير ناخالص ..
نرخ تأثير..
سهم تأثير
رسایی و فراوانی
ورود ناخوانده
ارتباطات بازاریابی و رسانه ها
نقاط تماس در ارتباطات بازاریابی
بسته بندی در ارتباطات بازاریایی
برچسب محصولات
ارتباطات دهان به دهان در ارتباطات بازاریابی
ارتباطات دهان به دهان منفی.
بازاریابی همهمه ای و ویروسی
بازاریابی همهمه ای
بازاریابی ویروسی
انواع تبلیغات ویروسی
مزایای بازاریابی ویروسی
معایب بازاریابی ویروسی
خدمات مشتری
بازاریابی چریکی
رهبران ایده .
انواع رهبران ایده..
متخصصان بازار
مصرف کنندگان جانشین
روشهای شناسایی رهبران ایده
خوداظهاری.
تجارت الکترونیک
تأثیر انقلاب دیجیتالی بر رفتار مصرف کننده
مزایا و معایب تجارت الکترونیکی .
بازاریابی الکترونیکی
مزایای بازاریابی الکترونیکی
راهنمای عملی انتخاب رسانه ها
شرایط استفاده از روزنامه..
شرایط استفاده از مجله.
شرایط استفاده از تبلیغات محیطی
شرایط استفاده از کتابچه های راهنما
- شرایط استفاده از رادیو
شرایط استفاده از شبکه های تلویزیونی کشوری
شرایط استفاده از شبکه های تلویزیونی استانی
شرایط استفاده از فیلمها
شرایط استفاده از اینترنت
خلاصه
پاورپوینت تمام فصل های کتاب ارتباطات بازاریابی مولف دکتر میمندی دکتر سالار و مقدمی
قسمتی از متن فایل::
هدف کلی
آشنایی با انواع رسانه ها در ارتباطات بازاریابی
اهداف یادگیری
از مطالعه ی این فصل، شما باید بتوانید: ہیں
انواع رسانه ها را نام ببرید.
روندهای جدید را در دنیای رسانه بیان کنید.
برنامه ریزی رسانه ای را تعریف کنید.
آمیخته ی رسانه ای را تعریف کنید.
ه خرید رسانه ها را توضیح دهید.
نقاط تماس را در ارتباطات بازاریابی شرح دهید. نقش بسته بندی را در ارتباطات بازاریابی توضیح دهید. د نقش ارتباطات دهان به دهان را در ارتباطات بازاریابی تحلیل .. راهنمای عملی انتخاب رسانه ها را توضیح دهید.
رسانه ها نقش مهمی در ارتباطات بازاریابی دارند آنها باعث انتقال پیام شرکت به مصرف کننده میشوند. در این فصل انواع رسانه ها توضیح داده میشود. همچنین، و روندهای جدید در دنیای رسانه شرح داده میشود در ادامه برنامه ریزی رسانه ای و آمیخته ی رسانه ای توضیح داده میشود. نقاط تماس در ارتباطات بازاریابی، بحث بعدی این فصل است. در ادامه نقش تجارت الکترونیک در ارتباطات بازاریابی تحلیل میشود. در نهایت نیز یک راهنمای عملی برای انتخاب رسانه ها ارائه میشود که شرکت ها میتوانند از آن استفاده کنند.
«رسانه» به شیوه ی انتقال پیام ارتباطی به مخاطبان هدف گفته میشود. اکثر پیامها از سوی شرکت به مخاطبان انتقال داده میشود و برخی دیگر نیز از طریق خود مخاطبان به سایر مخاطبان منتقل میشود. این نوع ،تبلیغات تبلیغات دهان به دهان نام دارد. تبلیغات دهان به دهان اهمیت زیادی برای شرکت ها دارد، زیرا افراد به این نوع تبلیغات اعتماد زیادی دارند.
رسانه ها در الگوی ارتباطات نقش مهمی دارند و پیام فرستنده را به گیرنده انتقال
می دهند.
اکثر درآمد رسانه ها به تبلیغات اختصاص دارد اگر شرکت ها در رسانه ها تبلیغات انجام ندهند رسانه ها دچار مشکلات زیادی میشوند.
تصاویر همه اسلایدهای پاورپوینت
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643