پاورپوینت فصل هفتم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث چتر ارتباطات بازاریابی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی
در قالب ppt, ودر 59 اسلاید وقابل ویرایش
فهرست مطالب::
فصل هفتم چنر ارتباطات بازاریابی
هدف کلي.
اهداف یادگیری
مقدمه
مدیریت ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی
آمیخته ی ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی
مدیریت ارتباطات ٣٦٠ درجه
هم افزایی در ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی
مثلث یکپارچگی.
.ده اصل ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی
ارتباطات بازاریایی در خرده فروشیها
شرکتهای کاملاً برخط و شرکتهای مرکب برخط و سنتی
برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی خرده فروشی
تصویر فروشگاه .
تصمیم گیریهای درون فروشگاهی
ارتباطات بازاریابی در بازاریابی صنعتی
ارتباطات بازاریابی در سازمانهای غیر انتفاعی
خلاصه
پاورپوینت تمام فصل های کتاب ارتباطات بازاریابی مولف دکتر میمندی دکتر سالار و مقدمی
عنوان فصل هفتم چتر ارتباطات بازاریابی است ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی به عنوان یک چتر کلی برای ارتباطات بازاریابی عمل میکند و ابزارهای مختلف آن را با هم یکپارچه میکنند. در این فصل مدیریت ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی، توضیح داده میشود. آمیخته ی ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی تشریح میشود. مدیریت ارتباطات ٣٦٠ درجه تحلیل میشود. مفهوم هم افزایی در ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی شرح داده میشود. در ادامه مثلث یکپارچگی در ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی تحلیل میشود. در نهایت نیز ارتباطات بازاریابی در خرده فروشی ها ارتباطات بازاریابی در بازاریابی صنعتی و ارتباطات بازاریابی در سازمانهای غیر انتفاعی توضیح داده میشود.
هدف کلی
آشنایی با مفهوم جامع و یکپارچه ی ارتباطات بازاریابی
اهداف یادگیری
پس از مطالعه ی این فصل، شما باید بتوانید:
۱ مدیریت ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی را تعریف - مدیریت ارتباطات ٣٦٠ درجه را تحلیل کنید.
. مثلک يکپارچگی را تشریح کنید. ارتباطات بازاریابی را در خرده فروشی ها توضیح دهید. ه اهداف خرده فروشی ها را توضیح دهید. تصمیم گیریهای درون فروشگاهی را تشریح کنید. ارتباطات بازاریابی را در بازاریابی صنعتی تعریف کنید.
د ارتباطات بازاریابی را در سازمانهای غیر انتفاعی تحلیل کنید.
تصاویر اسلایدهای پاور
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643