پاورپوینت فصل چهارم 4 ( اﺳﺘﺮاﺗژي و مفاهیم آن ) کتاب استراتژی های مدیریت دانش دکتر علی ربیعی دکتر محمد مهدی پرهیزگار ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل چهارم 4 ( اﺳﺘﺮاﺗژي و مفاهیم آن ) کتاب استراتژی های مدیریت دانش دکتر علی ربیعی دکتر محمد مهدی پرهیزگار

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل چهارم 4 (  اﺳﺘﺮاﺗژي و مفاهیم آن ) کتاب استراتژی های مدیریت دانش دکتر علی ربیعی دکتر محمد مهدی پرهیزگار
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
29,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل چهارم 4 ( آن ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ و اﺳﺘﺮاﺗژي) کتاب استراتژی های مدیریت دانش دکتر علی ربیعی دکتر محمد مهدی پرهیزگار

در قالب ppt و در 37 اسلاید و قابل ویرایش

 

قسمتی از متن فایل::

 

استراتژی - سیر تکامل پارادایم استراتژی - استراتژی در برابر برنامه ریزی بلند مدت
برنامه ریزی عملیاتی - دلایل عدم استفاده سازمان ها از رویکرد استراتژیک - مدلهای مختلف برنامه ریزی استراتژیک
مدل برنامه ریزی استراتژیک دانکن و همکاران - مدل برنامه ریزی استراتژیک فیلیپس - مدل برنامه ریزی استراتژیک پیگلز و روجر
مدل برنامه ریزی استراتژیک دیوید - سطوح مدیریت استراتژیک - چارچوب جامع تدوین استراتژی - فرایند انتخاب استراتژیک
چشم انداز - ماموریت - ارزش ها - محیط عمومی - محیط تخصصی
بررسی عوامل محیطی از دیدگاه تامپسون و استریکلند - سطوح مختلف استراتژی های سازمان - استراتژی های معمول در عمل از دیدگاه دیوید
استراتژی یکپارچه سازی - استراتژی تنوع گرایی - استراتژی تدافعی - استراتژی عمومی مایکل پورتر - استراتژی های تمرکز
زنجیره ارزش - ابزارهای اعمال فرایند عمومی برنامه ریزی استراتژیک
ماتریس ارزیابی عوامل خارجی - ماتریس ارزیابی عوامل داخلی - ماتریس ارزیابی عوامل رقابت
مدل تجزیه و تحلیل SWOT - مدل چرخه عمر سازمان ها - مدل تجزیه و تحلیل جنرال الکتریک
ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی
استراتژی منابع انسانی - استراتژی تحقیق و توسعه

 

استراتژی در برابر برنامه ریزی بلندمدت
استراتژی با بروز فرصت، معنا می‌یابد و با از بین رفتن آن اعتبار خود را از دست میدهد. عمراستراتژی به اندازه عمر عوامل زیربنایی آن، فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت و نقاط ضعف است و با تغییر این عوامل، اعتبار و اثربخشی آن از بین میرود. در برنامهریزی بلندمدت، هدفهای سازمان بر مبنای آینده مطلوب و مورد نظر ترسیم میشود ولی هدفهای استراتژیک براساس منافع بالقوة نهفته در فرصت قرار دارند. بنابراین در برنامه ریزی بلندمدت، هدف ثابت و از پیش مشخص شدهاست.

برنامه ریزی عملیاتی
هدف از ایجاد این برنامه عمدتاً دستیابی به هماهنگی و کنترل بهتر فعالیتهای شرکت است که با نگاهی مبتنی بر ارزش پول، به نحوی دقیق و کمی به طرحریزی سالیانه اقدامات مالی سازمان میپردازد. با وجود ویژگی های مثبت مذکور، با توسعه وگسترش فعالیت ها، مشکلات جدیدی از قبیل عدم امکان برنامه ریزی برای سازمان در دورههای بلندمدت بیش از یک سال و نیز خطر خردنگری و نزدیک بینی بیش از حد در مدیریت در این گونه برنامه ها وجود دارد.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643