پاورپوینت فصل چهارم 4 (طراحی آموزشی مبتنی بر تحقیق)کتاب طراحی آموزشی مولف دکتر محمودی و معصومی فرد و پور اصغر و جعفری
در قالب ppt , و در 20 اسلاید و قابل ویرایش
قسمتی از متن فایل::
مبانی نظری مربوط به طراحی آموزشی میتنی بر تحقیق
تجربه های طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه های یادگیری هستند و بنایراین به تثبیت و استحکام انها کمک میکنند.هدف تجربه های طراحی اموزشی اصلاح رفتار اموزشی است.تجربه های طراحی میتواند به عنوان نوعی تحقیق مداخله ای با هدف بهبود اموزش در عمل با استفاده از خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات تلقی شود.
معماری تجربه های طراحی
براون ایده تجربه های طراحی را در درجه اول با توجه تحقیق در کلاس درس ترسیم کرده است.
این ادعا وجود دارد که میتوان مفهوم تجربه طراحی را درهر حوزه ای از اموزش مطرح کرد.
ویژگی های یادگیرنده باید به عنوان یک متغیر ورودی مهم در نظر گرفته شود.
اقدام پژوهشی
به یک فرایند انعکاسی از جریان حل مسئله اشاره دارد که توسط افرادی که در قالب یک تیم با دیگران کار میکنند مربوط میشود.یا به عنوان بخشی از جامعه عمل محسوب میشود که کار آنها بهبود مسیر حل مسائل و حل مشکلات است.
مهندسی محیط های کاری/ یادگیری
مهندسی محیط کار قلب هر تجربه طراحی است.
سازنده گرایی : به دیدگاه معرفت شناختی از جان اشاره دارد که مبنای ان مدل های ذهنی مربوط به ساخته های دست بشر است.یادگیری وابسته به ساخت دانش از طریق ایجاد مدل های ذهنی و به اشتراک گذاری ادراک مربوط به آنها بین مردم اتفاق میافتد.بنابراین مصنوعات بشری و ادراکی که طی انها ایجاد میشود دو بعد مربوط به دانش و بشری است.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643