پاورپوینت فصل چهارم 4 ( نقش اخلاق در رضایت مشتری) کتاب اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی مولف پرهیزگار و حسینی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل چهارم 4 ( نقش اخلاق در رضایت مشتری) کتاب اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی مولف پرهیزگار و حسینی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل چهارم 4 ( نقش اخلاق در رضایت مشتری) کتاب اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی مولف پرهیزگار و حسینی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
19,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل چهارم 4 ( نقش اخلاق در رضایت مشتری) کتاب اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی مولف پرهیزگار و حسینی

در قالب pptx و در 10 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب

 

نقش اخلاق در رضایت مشتری
مصادیق ضد اخلاقی در رابطه با مشتری:
پیامدهای بی توجهی به اخلاق در ارائه خدمات به مشتری:
رابطه میان اخلاق کار و رضایت مشتری در سازمان:
شرکت فورد : قصور ورزیدن در مسولیت پذیری و تعهد در قبال مشتریان
ولوو: اعتبار بخشیدن و تضمین بقای خود با بها دادن به دیگران:
مبانی و اصول مشتری مداری در اسلام:

 

 

 


نقش اخلاق در رضایت مشتری
تقویت اخلاقیات میتواند نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات ارائه شده از سوی سازمان های عمومی و افزایش مشروعیت این سازمان ها در انظار عمومی ایفا کند.

در رابطه با مشتری مصادیق ضد اخلاقی متعددی وجود دارد که در سیستم های خرید و فروش و تولید و خدمات باید انها را رعایت کرد و مورد تاکید قرار داد:
-رشوه خواری
-دزدی های پنهان
-کم کاری و کم گذاشتن در کار
-تبعیض و بی عدالتی
-عدم پیگیری شکایت

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643