پاورپوینت فصل چهارم 4 ( نقش اخلاق در رضایت مشتری) کتاب اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی مولف پرهیزگار و حسینی
در قالب pptx و در 10 اسلاید و قابل ویرایش
فهرست مطالب
نقش اخلاق در رضایت مشتری
مصادیق ضد اخلاقی در رابطه با مشتری:
پیامدهای بی توجهی به اخلاق در ارائه خدمات به مشتری:
رابطه میان اخلاق کار و رضایت مشتری در سازمان:
شرکت فورد : قصور ورزیدن در مسولیت پذیری و تعهد در قبال مشتریان
ولوو: اعتبار بخشیدن و تضمین بقای خود با بها دادن به دیگران:
مبانی و اصول مشتری مداری در اسلام:
نقش اخلاق در رضایت مشتری
تقویت اخلاقیات میتواند نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات ارائه شده از سوی سازمان های عمومی و افزایش مشروعیت این سازمان ها در انظار عمومی ایفا کند.
در رابطه با مشتری مصادیق ضد اخلاقی متعددی وجود دارد که در سیستم های خرید و فروش و تولید و خدمات باید انها را رعایت کرد و مورد تاکید قرار داد:
-رشوه خواری
-دزدی های پنهان
-کم کاری و کم گذاشتن در کار
-تبعیض و بی عدالتی
-عدم پیگیری شکایت
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643