پاورپوینت فصل پانزدهم 15 (روش ارزیابی متوازن (BSC)) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد دوم مولف دکتر محمد نمازی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل پانزدهم 15 (روش ارزیابی متوازن (BSC)) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد دوم مولف دکتر محمد نمازی

(0)
(0)

توضیحات

پاورپوینت فصل پانزدهم 15 (روش ارزیابی متوازن (BSC)) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد دوم مولف دکتر محمد نمازی
رنگ و مدل کالا
توضیحات
تعداد
+
_
عدد
29,000 تومان
موجود

توضیحات

 

پاورپوینت فصل پانزدهم 15 (روش ارزیابی متوازن (BSC)) حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل جلد دوم مولف دکتر محمد نمازی

در قالب ppt و در 35 اسلاید و قابل ویرایش

 

 

فهرست مطالب

فصل -۱۵ روش ارزیابی متوازن (BSC)
۱- مقدمه
۲- مدیریت استراتژیک
موانع اساسی در پیاده سازی استراتژی
مانع مربوط به عدم انتقال استراتژی

مانع مربوط به ناهمسویی کارکنان و استراتژی

مانع مربوط به عدم تعهد مدیریت ارشد

  مانع مربوط به عدم تخصیص منابع لازم

نارسائی های روشهای ارزیابی سنتی ۵ روش ارزیابی متوازن
مزایای ارزیابی متوازن
توازن در ارزیابی متوازن
توازن میان سنجه های مالی و غیر مالی
توازن میان ذینفعان داخلی و خارجی سازمان

توازن بین اهداف بلندمدت و کوتاه مدت
توازن بین سودآوری، رضایت مشتریان ایجاد زیر ساختها و فرآیندهای داخلی
و رشد شرکت
مزایای ارزیابی متوازن
بر طرف کردن موانع اجرای استراتژی به کمک روش ارزیابی متوازن
بر طرف کردن مانع مربوط به انتقال استراتژی

برطرف کردن مانع مربوط به ناهمسویی کارکنان

بر طرف کردن مانع مربوط به عدم تخصیص منابع لازم

بر طرف کردن منابع مربوط به عدم تعهد مدیریت ارشد

بر طرف کردن کاستیهای ارزیابی سنتی به کمک روش ارزیابی متوازن
فرآیند ایجاد ارزیابی متوازن
مرحله اول: تدوین اصول استراتژیک
گام اول، تنظیم استراتژی ها
  گام دوم، تعیین سطوح استراتژی

گام سوم، ایجاد زنجیره های استراتژیک

 


1- مقدمه
انتقادات وارد شده بر معیارهای مالی موجود در سیستم ارزیابی عملکرد ، پیوسته رو به افزایش است چرا که در ماهیت به بهای تاریخی هستند و به آینده توجهی ندارند. در عصر دانش و اطلاعات شرکتها به دنبال ایجاد ظرفیتها و توانایی های داخلی میباشند اما این گونه معیارهای عملکرد با این نوع داراییها، بی ارتباط هستند. اوضاع زمانی وخیم تر میشود که این معیارها با ایجاد فشار بر مدیران انگیزه کافی برای پیگیری اهداف کوتاه مدت به قیمت از دست رفتن اهداف بلندمدت را فراهم می‌کند. کیلن و نورتون (۱۹۹۲ با درک این کاستیها در جهت رفع آنها، کارت ارزیابی نوین و چند بعدی بررسی عملکرد شرکت را معرفی کردند که به ارزیابی متوازن" معروف شد. این تکنیک شرکت را مجبور میکند تا معیارهای ارزیابی عملکرد خود را بر اساس چهار دیدگاه مشتریان فرآیندهای داخلی، یادگیری و د تهیه و اثر آنها را بر معیارهای مالی بررسی کند.


۲- مدیریت استراتژیک
۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح سردار چینی به نام "سان تزو" کتابی با عنوان هنر جنگ را نوشت که در آن بسیاری از مفاهیم رویکرد استراتژی معرفی شده است (تانگ (۲۰۰۱) در اوایل دهه ۱۹۶۰ وزارت دفاع آمریکا، تجربیات مهم و استراتژیک مربوط به جنگ جهانی دوم را منتشر و مبانی برنامه ریزی استراتژیک را پایه گذاری کرد. دو سال بعد آلفرد ،چندلر استاد دانشگاه هاروارد و در سال ۱۹۶۵ کنت اندروز این مفاهیم را در دنیای کسب و کار مطرح ساختند و از دهه ۱۹۶۰ تاکنون برنامه ریزی استراتژیک یکی از مطرح ترین مفاهیم مدیریت بوده است. اما استراتژی چیست؟ آیا استراتژی تنها به معنای بهتر کار کردن است یا معنای جامع تری
را دربر دارد (سیمونز، ۲۰۰۰).

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز
شماره تماس:: 09189763156
ایمیل : omidarzy@yahoo.com
کد پستی : 6683193643