پاورپوینت فصل دوم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندسازی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی ,

menuordersearch
academixfile.ir
قبلی
بعدی

پاورپوینت فصل دوم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندسازی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

(0)
(0)

پاورپوینت

پاورپوینت فصل دوم کتاب ارتباطات بازاریابی  بحث ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندسازی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی
رنگ و مدل کالا
پاورپوینت
تعداد
+
_
عدد
39,000 تومان
موجود

توضیحات

پاورپوینت فصل دوم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندسازی

مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

در قالب pptx و در51 اسلاید و قابل ویرایش

 


هدف کلى
آشنایی با نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در برندسازی
اهداف یادگیری
از مطالعه این فصل، شما باید بتوانید: بی
۱ جایگاه ارتباطات بازاریابی را در آمیخته بازاریابی تشریح کا
۲ نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی را در برندسازی تحلیل کنید. مزایای برندسازی را در بازار تشریح کنید.
گستره برندسازی را تحلیل کنید.
ه ارزش ویژه برند را تعریف کنید. .. وفاداری برند را تعریف کنید.
کیفیت ادراکی را تعریف کنید
معیار‌‌‌‌های انتخاب عناصر برند را تشریح کنید.
تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی را بر ارتباطات جامع برند تحلیل کنید.
۱۰ سازماندهی ارتباطات یکپارچه بازاریابی را تحلیل کنید.

 

قسمتی از متن فایل::

 

عنوان فصل دوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندسازی» است. در این فصل نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در برندسازی توضیح داده می‌شود. ارتباطات یکپارچه بازاریابی به عنوان یکی از زیر مجموعه‌‌‌‌های آمیخته بازاریابی نقش مهمی در مدیریت برند دارد. در این فصل مفاهیمی مانند گستره ی برند ارزش ویژه ی برند، وابستگی برند، انجمن برند ارتباطات جامع برند برندسازی داخلی، توسعه ی برند، شخصیت
برند و برند حلال توضیح داده می‌شود. یکی از مباحث مهم در ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی سازماندهی آن است که در انت‌‌‌‌های فصل به این aوع نیز پرداخته می‌شود.

 

فصل دوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندسازی
هدف کلی اهداف یادگیری
مقدمه
جایگاه ارتباطات بازاریابی در آمیخته بازاریایی
نقش ارتباطات یکپارچه بازاریایی در برندسازی
تعریف برند.
۵ مزایای برندسازی در بازار
گستره برند سازی.
ارزش ویژه برند.
آگاهی برند
وفاداری برند
کیفیت ادراکی
وابستگی برند
الگو‌‌‌‌های ارزش ویژه برند.
الگوی ارزیاب دارایی برند

الگوی برندز
انتخاب عناصر برند.
معیار‌‌‌‌های انتخاب عناصر برند
برندسازی داخلی
انجمن‌‌‌‌های برند
ممیزی برند
تحقیقات مسیریابی برند.
استراتژی‌‌‌‌های برند
استراتژی توسعه برند.
توسعه خط محصول.
توسعه طبقه محصول
استراتژی برند‌‌‌‌های مختلف
استراتژی برند فرضی

برند‌‌‌‌های خصوصی (برچسب‌‌‌‌های خصوصی یا برند‌‌‌‌های فروشه
شخصیت برند.

برند حلال
ارتباطات یکپارچه بازاریایی و ارتباطات جامع برند.
سازماندهی برای ارتباطات یکپارچه بازاریایی
خلاصه.

 

 

تصاویر همه اسلاید‌‌‌‌‌های پاورپوینت

 

 

 

محصولات مشابه

پاورپوینت فصل اول کتاب ارتباطات بازاریابی مبانی ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل اول کتاب ارتباطات بازاریابی مبانی ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

45,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل ششم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث رسانه ها در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل ششم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث رسانه ها در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

35,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل دوم کتاب ارتباطات بازاریابی  بحث ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندسازی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل دوم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندسازی مولف دکتر میمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

39,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل سوم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث رفتار خرید در ارتباطات بازار یابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل سوم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث رفتار خرید در ارتباطات بازار یابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

45,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل پنجم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث پیام در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل پنجم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث پیام در ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

45,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
پاورپوینت فصل چهارم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

پاورپوینت فصل چهارم کتاب ارتباطات بازاریابی بحث برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات بازاریابی مولف دکترمیمند،دکتر سالار و دکتر مقدمی

39,000 تومان
+
_
پاورپوینت
پاورپوینت
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه‌‌‌‌های اجتماعی دنبال کنید

whatsuptelegrammailpinterest
logo

استان: کردستان، شهرستان : سقز، بخش : مرکزی، روستا: سرا، روستا: مرخز، محله: مرخز، خیابان (ورودی اصلی)، کوچه ((حسین محمدی))، پلاک: 0.0، طبقه: همکف،
شماره تماس:: 09189763156